Opinia negatywna
12-06-2017
Joanna G.
Wyraźnie prosiłam w uwagach, że dostawa ma być we wtorek, albo w czwartek po 17, bo tylko wtedy mi pasuje po pracy. W sklepie się uparli, że oni tylko w weekendy. W weekendy to ludzi chodzą na spacery i na wycieczki jeżdżą a nie siedzą cały dzień w domu i czekają aż ktoś łaskawie przywiezie meble. Totalny brak profesjonalizmu dla klijenta.
Odpowiedź sklepu: Pani Joanno dziękujemy za wyrażenie swojej opinii.
Z naszej kilkunastoletniej już praktyki wynika niezbicie, że dla naszych klientów dużo bardziej praktyczne są dostawy weekendowe. Dużo łatwiej ich zastać w domach. Żeby nie musieli czekać na nas cały dzień, już przy potwierdzeniu dostawy podajemy im dwugodzinny przedział czasowy w którym nasz transport powinien przyjechać, a kierowca dodatkowo z trasy dzwoni jeszcze na około 30 min przed dostawą.
Informacje na temat dostaw weekendowych znajdują się w sekcji "koszt dostawy", "faq" oraz po kliknięciu w ikonkę zegara na prawym brzegu każdej strony sklepu.
Mamy nadzieję, że pomimo kłopotów z dostawą (którą ostatecznie udało się jednak zrealizować) jest Pani zadowolona z naszych mebli.
SAM-NET salonmeblowy.net.pl